Élménybeszámoló: Országos Diákolimpia és Bridgestone kupa

Május 18-19.-én hatalmas létszámmal utaztunk el Tatabányára, az Országos Diákolimpiára és a Bridgestone kupára. Az Országos Diákolimpián a megyei továbbjutók indulhattak.

Szombat délelőtt városi sprint volt a Gál István lakótelepen, Tatabányán. Gyakori letörések, régi panelházak, parkok és játszóterek jellemezték a terepet.

Eredmények:

• FII: 2. hely: Braun Vilmos
  • NII: 4. hely: Szakál-Biró Sára

A szombati két versenyszám között nem hagyhattuk el a versenyközpont helyszínét, a parkot, időnket fagylalthoz való sorbaállással és terepfutó cipők, pólók nézegetésével töltöttük.

Délután a megyék közötti és az Interfood váltót tartották meg. Itt más egyesületekkel együtt versenyeztünk.

Az estét az Esély táborban töltöttük Tatán. A szállás elfoglalása után kisétálltuk a Tatai-tó partjára, ahol megbeszéltük az aznapi pályát. A vacsorát egy helyi pizzériából rendeltük. Elfogyasztása után a csapat kettévált: a kisebbek visszamentek a táborba, a nagyobbak rövid sétára indultak a vár felé.

Másnap reggel a korán kelők (Gergő és Mátyás) elfutottak a tábortól a várig, és vissza (7,5 km). Visszaérkezésük után elindultunk az aznapi versenyközpont felé, a tatabányai turulhoz. A versenyközpontból csodálatos kilátás nyílt, majdnem az egész versenyterületet láttuk onnan. Vasárnap a normáltávot rendezték, a távok hosszabbak voltak a szokásosnál. A rajt előtt még lehetőségünk volt megnézni a Turul emlékművet és a Szelim-barlangot.

Eredmények:

• FII: 1. hely: Braun Vilmos
  • FIII: 3. hely: Bonifert Gergely
  • NII: 5. hely: Szakál-Biró Sára
  • Narancs: 3. hely: Doroszlai Lelle

A szuper hétvége alatt rendesen elfáradtunk, és már készülünk is a következő versenyünkre, az Országos Bajnokságra!